מוזיאון הילדים שנברון - Kaiserkinder Schonbrunn

מי אמר שההיסטוריה משעממת ילדים ?

בארמון שנברון מגוון פעילויות שיהפכו את הביקור בארמון עם ילדים לחוויה מהנה ומרתקת. בארמון שנברון הילדים יוכלו ללמוד על המשפחה הקיסרית, להתחפש לנסיכים ונסיכות, לאכול משולחן המלך ואפילו לקבל שיעורי ריקוד באולם הנשפים המלכותי של הקיסרית אליזבת.

נסיכים ונסיכות ליום אחד

מוזיאון הילדים בארמון שנברון (Children’s Museum Schönbrunn Palace) הוא מקום מיוחד בו כל משאלותיך יכולות להתגשם, במוזיאון תוכל ללמוד על חיי היומיום של הנסיכים הצעירים במה הם נהגו לשחק, מה הם אהבו לאכול ואיך הם התלבשו.

בכניסה למוזיאון מוצב גלגל זמן בו תוכל למצוא את ההבדלים בין ילדי הנסיכים הקיסריים לבין ילדים בני המעמד הרגיל שחיו בוינה באותה התקופה.

כחלק מהפעילות החווייתית במוזיאון, הילדים יכולים ללבוש את בגדיהם של הקיסרים הקטנים ולהתחפש לנסיכים ונסיכות קטנים, לטייל בארמון, לשחק ולטעום משולחנו של המלך.

בזמן הסיור ייפגשו הילדים את הקיסרים והנסיכים שמתחבאים להם בין קירות הארמון, כל מפגש יוצר אינטראקציה בצורת משחק, תיאטרון או פתרון חידה. 

מוזיאון הילדים בארמון שנברון וינה

לרקוד ואלס עם נסיכות ונסיכים

נשפי הריקודים היו אחד מהמאפיינים החברתיים של תקופת הקיסרות האוסטרית, הקיסרים נהגו להזמין את כל אנשי האצולה והמלוכה באירופה לנשפים מרהיבים של ריקודים.

ילדי הנסיכים חונכו לתרבות של מוסיקה וריקודים ופעמים רבות הפגינו את כישוריהם אל מול קהל המוזמנים המכובד בארמון. בגיל 16 ומעלה נהגו הנסיכים והנסיכות להשתתף בנשפים ולהכיר אחד את השני יותר טוב.

במוזיאון הילדים שנברון ניתן לקבל שיעורי ריקוד (בתוספת תשלום), הילדים יוכלו להתלבש בבגדי הנשפים של הנסיכים והנסיכות ויילמדו לרקוד ריקודים מלכותיים, שיעורי הריקוד נערכים באולם הספורט של הקיסרית אליזבת.

פעילויות נוספות לילדים

בארמון שנברון ישנן פעילויות נוספות ומעניינות לילדים, חלקן בתשלום נוסף, אל תפספסו את המבוך – הבנוי משיחים טבעיים הממוקם בגני ארמון שנברון ואת גן החיות העתיק ביותר בעולם שעדיין פתוח למבקרים. למידע מורחב אודות : גן החיות של וינה

הילדים והורים מתלבשים בבגדים שהיו נהוגים באותה התקופה

שעות פתיחה :

ארמון שנברון פתוח בכל ימי השנה כולל תקופת החגים :

1 באפריל עד 30 ביוני החל משעה 8:30 בבוקר ועד 17:30
1 ליולי עד 31 באוגוסט החל משעה 8:30 בבוקר ועד 18:30
1 בספטמבר עד 31 לאוקטובר החל משעה 8:30 בבוקר עד 17:30
1 בנובמבר עד 31 במרץ החל משעה 8:30 בבוקר ועד 17:00

דרכי הגעה :

למוזיאון הילדים בארמון שנברון מומלץ להגיע עם הרכבת תחתית U4- לרדת בתחנת שנברון (Schonbrunn)

אתר אינטרנט: Kaiserkinder Schonbrunn

חדר משחקים במוזיאון הילדים של ארמון שנברון בוינה

 

כתבות שאולי יעניינו אותך