מגלשת הרים - Vienna Roller Coaster

אטרקציה אקסטרימית לכל המשפחה

גלישה במגלשת הרים היא אחת הפעולות שכדאי לעשות במהלך טיול ביעד כלשהו עם ילדים. אוסטריה מציעה לפעילות הזו תשתית מוצלחת מאד: נופים ירוקים, הרים גבוהים שאפשר לטפס עליהם וכמובן שמספר אתרי גלישה מוצלחים מאד.

הבסיס כאן לחוויה די פשוט. ההורים והילדים עולים - ביחד או בנפרד - למגלשה ויורדים במורד ההר. המהירות תלויה בהם, כאשר הם יכולים לשלוט באמצעות הדוושה על מהירות הגלישה. בכל מקרה מובטחים כאן אדרנלין בכמויות מסחריות, נופים מרהיבים שמקיפים אתכם ותחושה של חיבור לטבע שלא כולם מקבלים כשהם נמצאים בוינה.

מגלשת הרים בוינה - אטרקציה אקסטרימית
מגלשת הרים בוינה - אטרקציה אקסטרימית
מגלשת ההרים של האחו הגבוה בוינה

מגלשת ההרים של "האחו הגבוה" (Hohe Wand Wiese) מציעה חוויה לבני המשפחה שהייתה יכולה להיות חד פעמית, אלמלא משפחות רבות היו בוחרות לעשות זאת שוב לאחר שהן גילו שזה כל כך מהנה.

הגלישה במגלשת ההרים של וינה (Vienna Roller Coaster) היא במסלול של כ-850 מטר, שמציע את כל מה שמצפים לו בגלישת הרים. נופים מרהיבים? קיבלתם. סיבובים חדים? מעולה, כי יש כאן עיקולים בכמויות מסחריות. מהירות גבוהה? ניתן להגיע כאן למהירות של עד 40 קילומטר בשעה, אבל גם למהירויות קטנות יותר.

בסוף המסלול יש גם קפיצה שאפשר להשאיר בתור הפתעה לילדים. כדי שלא תישארו רעבים יש במקום מסעדה, בה ניתן לטעום מספר מאכלים מקומיים טעימים מאד.

חוויה לכל המשפחה

מגלשת הרים בוינה היא האטרקציה מתאימה למבוגרים ולילדים כאחד. השימוש במגלשה אפשרי החל מגיל שלוש, כאשר עד גיל שבע נדרש ליווי של אדם בגיל 16 ומעלה. חשוב לבדוק את מזג האוויר, כי הפתיחה של האתר תלויה גם בו.

החדשות הטובות הן שגם מי שמגיע לוינה בחודשי החורף ולא יוכל להשתמש במגלשה עקב תנאי מזג האוויר צפוי לפיצוי מהנה לא פחות באותו אתר בדיוק. הפיצוי הזה הוא מדרון סקי בו ניתן לגלוש. תודו שלא ידעתם שאפשר לעשות סקי בוינה עצמה.

מגלשת ההרים של וינה פתוחה בסוף השבוע ימים שבת וראשון. כאשר בתקופת הקיץ חודשים יולי אוגוסט מידי יום.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך