כנסיית קארלס - Karlskirche

כנסייה מפוארת בסגנון בארוק

כנסיית קארלס (Karlskirche) נחשבת לכנסיה בסגנון בארוק הבולטת והמפוארת בוינה ולאחד המבנים היפים בעיר. המבנה בולט בזכות הכיפה הירוקה והגדולה שלו והמגדלים הניצבים משני צדדיה.

בניית כנסיית קארלס החלה ב- 1715 והסתיימה ב- 1737 על פי תכנונו של האדריכל Johann Fischer Von Erlach. בניית הכנסייה נעשתה בהוראתו של הקיסר קארל השישי, קיסר האימפריה הרומית הקדושה והיא הוקדשה לסנט צ'רלס בורומיאו.

קונצרטים בכנסיית קארלס

המיקום המרכזי של כנסיית קארלס, כמו גם האקוסטיקה הנפלאה הפכו אותה להיכל מבוקש להופעות וקונצרטים. ואכן מספר פעמים בשבוע מתקיימים בכנסיית קארלס קונצרים של מיטב היצירות המוסיקאליות. יצירות שנכתבו על ידי מוצארט, בטהובן ועוד מלחינים מוכשרים שחיו בווינה. מספר הכרטיסים לקונצרטים מוגבל ולכן מומלץ לרכוש כרטיסים מראש

הזמן עכשיו כרטיסים לקונצרט בכנסיית קארלס >>

כנסיית קארלס (Karlskirche) - כנסיה בסגנון בארוק

גג משולש דמוי הפנתיאון

בחזית הכנסיה ישנה אכסדרה הכוללת מספר עמודים ומעליהם גג משולש כמבנה הפנתיאון. לפני הכנסיה ניצבת בריכת השתקפות שתוכננה על ידי הנרי מור, אחד האמנים הבולטים במאה העשרים. מראה הכנסיה יחד עם השתקפותה הוא מרהיב. פנים הכנסיה מרשים לא פחות מן החוץ שלה. בתוך הכנסייה מזבח גבוה ומעוטר והציור על הכיפה המתאר סצנות מן הברית החדשה הוא מרשים ביותר.

כנסיית קארלס בשעות הערב

אתר אינטנרט: Karlskirche Wien

 

כתבות שאולי יעניינו אותך