פסטיבל הבירה המסורתי - Brewing culture weeks

קיץ של בירות בעיר וינה

לא רק בישראל חם בקיץ - גם בוינה. אבל בוינה חלק מהחום מגיע מהאנרגיות והשמחה שימלאו מאות אלפי המבקרים במהלך פסטיבל הבירה המסורתי - ימי תרבות הבירה של וינה (Brewing culture weeks) שנערכים השנה (2018) בין התאריכים 28.6.2018 ועד לתאריך ה - 29.8.2018 . השנה במהלך הפסטיבל יוקרנו משחקי מונדיאל 2018 על מסכי ענק

פסטיבל הבירה המסורתי של וינה
פסטיבל הבירה המסורתי של וינה

היתרון הגדול של וינה, שהפעם החום ילווה בהרבה מאוד בירה צוננת. בפעם השלישית מתקיים פסטיבל בירה שמארגנת מבשלת הבירה הוותיקה Otakringer.  זוהי מבשלת בירה הקיימת מאז 1837 וחושפת לא רק את סודותיה הכמוסים אלא מארחת גם מבשלות בירה אחרות מרחבי אוסטריה ואפילו מחוצה לה שיבואו להציג את בירת הדגל שלהן ומוצרים נוספים, כולל החדשים ביותר..

כל שבוע יוקדש בפסטיבל הבירה המסורתי למבשלת בירה אחרת כך שגם אם תגיעו לפסטיבל שבוע אחר שבוע- לא יהיה משעמם לרגע. בפסטיבל הבירה המסורתי של וינה עומדות להתארח 18 מבשלות בירה שונות וצפויים לבקר במקום מעל 100000 איש, כך זהו אחד הפסטיבלים התוססים (בכל המובנים) ביותר בעיר.

הרבה אקשן עם תכנית מסודרת

האווירה התוססת לא סותרת את העובדה שהפסטיבל מאורגן היטב. תכנית שבועית מביאה לכך שכל יום שונה מהשני וכל שבוע שונה מהשני. כל שבוע מוקדש למבשלה אחרת. בימי חמישי תציג כל מבשלה שלה מוקדש אותו שבוע את מוצריה, כולל החדשים.

בימי שישי תוכלו להנות ממשחקים שונים הקשורים לבירה, לשמוע סיפורים מרתקים ולטעום טעימות תוך כדי סיורים מודרכים שעורכת המבשלה.

בימי שבת יהיה הרבה אקשן מחוץ למבשלת Otakringer. מוזיקה, ריקודים וגם משחקים והפעלות לילדים הם חלק מהתכנית.

ימי שני מיועדים למקצוענים או לחובבנים הרציניים בתחום. יתקיימו הרצאות והשתלמויות, כך שאם אתם מתעניינים באופן הכנת הבירה או ביצירת הטעמים, בואו לפסטיבל ביום שני.

יום שלישי- פעמיים כי טוב, תארגן מבשלת אותו שבוע הפתעה למבקרים, כך שרק אם תבקרו במקום לדעת מה צפוי בו בימי שלישי...

להשלים את המשקה עם אוכל טוב

וכמו בכל פסטיבל המאורגן היטב, במיוחד אם זהו פסטיבל בירה- אי אפשר בלי אוכל והרבה. ואכן, כמו שבירה תשפך בכמויות בחצר המבשלה, גם אוכל יהיה שם. המבורגרים, נקניקיות כמיטב המסורת, אוכל אוסטרי ווינאי טיפוסי, סלטים, פסטות ועוד ועוד.

כל מי שאוהב לשתות בירה בשילוב של הרבה מוזיקה, משחקים, אוכל, טעימות של בירה מסוגים שונים ושלל פעילויות מוזמן להגיע. זהו פסטיבל לכל המשפחה בו כל אחד מכם ימצא את החלקים המרתקים והמהנים עבורו.

למידע מורחב : Ottakringer Brauerei

פסטיבל הבירה המסורתי בוינה

 

כתבות שאולי יעניינו אותך