חדשות הקהילה

מה חדש בקהילה

בקהילה היהודית של וינה חברים כ - 8,000 חברות וחברים, ווינאים שחזרו לאחר מלחמת העולם השנייה, מהגרים יהודיים שהיגרו לוינה מישראל ושאר חלקי העולם. חלקם דתיים שומרי מסורת וחלקם חילוניים, דבר אחד משותף לכלל חברי הקהילה, כולם רוצים להתעדכן בחדשות ופעילויות הקהילה היהודית.

קהילה יהודית קטנה

הקהילה היהודית של וינה קטנה, כולם מכירים את כולם, רוב היהודים למדו באותם מוסדות חינוך, הם נפגשים בבתי הכנסת בחגים, באירועים של הקהילה היהודית, הרצאות ומפגשי חברים. הקהילה היהודית עושה מאמצים לעדכן את כולם בדרכים שונות לרבות שליחת עלון מודפס, הפעלת אתר אינטרנט וכד'.

עלון מודפס

הקהילה היהודית מוציאה אחת לחודש עלון מודפס, העלון נשלח לבתי החברות והחברים שרשומים בקהילה, בעלון מפורטים פעילויות הקהילה היהודית, חדשות ועדכונים שוטפים.

לוחות מודעות

דרך נוספת להתעדכן בחדשות הקהילה היא דרך לוחות המודעות, בכל בית כנסת מוצב לוח מודעות, כך גם בבתי הספר, במשרדי הארגונים היהודיים ובחנויות הכשרות של היהודיים. כך לדוגמא אצל ברל'ה הקצב תלויים להם מודעות לאורך הקיר לרווחת החברות והחברים.

אתר אינטרנט

הקהילה היהודית בוינה מפעילה אתר אינטרנט, האתר מתעדכן מידי שבוע, באתר ניתן לקבל מידע שימושי ועדכני על פעילויות הקהילה, חדשות ועדכונים, המידע באתר ניתן בשפה הגרמנית

ידיעון אינטרנטי

לאחרונה החלו בקהילה היהודית בהכנת ידיעון אינטרנטי, הידיעון יישלח לתיבות הדואר האלקטרוני של חברי הקהילה מידי שבוע ויעדכן את חברות וחברי הקהילה בפעילויות, הודעות וחדשות.

בסוף כולם מתעדכנים...

אם זה דרך בית הכנסת, בית הספר, החנויות או העלון, בסוף כולם מתעדכנים בחדשות הקהילה היהודית. ככה זה שהקהילה קטנה וכולם מכירים את כולם.
 

 

כתבות שאולי יעניינו אותך