קפה לנדמן - מסורת קולינרית וותיקה

לנדמאן מבתי הקפה המפורסמים ביותר של וינה

בית קפה לנדמאן (Café Landtmann) הוא בית קפה וינאי קלאסי אשר מגיש לאורחיו מאכלים ומשקאות כמיטב המסורת הווינאית מאז שנת 1873 (כמעט 150 שנה). כבר עם הכניסה לבית הקפה לנדמן ניתן להרגיש שהמקום משרה אווירה מלכותית הנותן ליושבים בו לחוות חלק מההיסטוריה העשירה של הקיסרות האוסטרית ממש על השולחן.

השולחנות עליהם פרוסות מפות לבנות, הקירות מלאי העיטורים הקלאסיים, הנברשות וכמובן ההגשה המסורתית על ידי מלצרים לבושים בטוקסידו, כמו גם הכלים המיוחדים, מכניסים את האורחים אל האווירה הקיסרית. החגיגה הופכת למושלמת כאשר האוכל והמשקאות מוגשים אל השולחן: קפה משובח, עוגות נהדרות, תבשילים אוסטריים ומנת הדגל - שניצל ווינאי מפורסם עשוי בשר עגל.

כוס קפה או ארוחת בוקר בחגיגה של טעמים

בוינה קפה הוא מסורת רבת שנים ובהתאם לכך בקפה לנדמן ניתן לבחור בין כעשרים סוגים שונים של קפה, כולל הקפה הקלאסי (הנקרא קפוצ'ינו) המגיע עם כוס מים לצידה. אל הקפה מומלץ לצרף עוגה משובחת. בכניסת בית הקפה לנטמן תצוגה של עוגות יפהפיות וכמובן עשירות בטעם החל מעוגות קרם ומוס או עוגות פירות ובראשן השטרודל הוינאי. אם הגעתם עם תיאבון לארוחת בוקר, קפה לנדמאן מציע ארוחות בוקר מלאות ועשירות כמו ארוחת בוקר של הבית, ארוחת בוקר בסגנון צרפתי, בסגנון וינאי ועוד.

בית קפה לנדמאן בוינה

להגיע לקפה לנדמן באמצע היום

קפה לנדמן מוגדר כבית קפה, אך בהחלט ניתן לעצור בו באמצע היום לארוחת צהריים טובה ועשירה. בצהריים משתנה אווירת בית הקפה הקלילה לאווירה של מסעדה וינאית. שניצל וינאי גדול ודק הפרוש על פני כל הצלחת, קרטופל סלט (סלט תפוחי אדמה), מנת גולש עשירה, סלמון ומרקים, כמו מרק גולש חם שכיף לאכול במיוחד כשקר בחוץ, מנות ראשונות וסלטים יוכלו להוות חלק מארוחת הצהריים שלכם.
 

שניצל וינאי בקפה לנדמן

 

כתבות שאולי יעניינו אותך