פארק מים אוברלה - Oberlaa Therme

אוברלה חוויה מפנקת של מים וספא

פארק מים אוברלה הידוע גם כספא תרמו מינרלי (Oberlaa Therme) הוא אטרקציה חדשה יחסית בנוף של וינה, שהצליחה תוך מספר שנים להפוך לאתר חובה בקרב מטיילים בוינה .

פארק אוברלה - ("טרמה וין") זה המקום לשכוח מכל הדאגות ובעיקר להפקיד את הגוף שלכם בידי קסמי המים וצוות המטפלים. במתחם פארק המים אוברלה העצום תמצאו כ-4,000 מ"ר של פארק מים, מתחם סאונה וספא מפנקים המתפרשים על פני כ-3,000 מ"ר ואזור בריאות ששטחו כ-6,000 מ"ר. וזה מהנה כמו שזה נשמע.

מה תוכל למצוא בפארק המים אוברלה?

1. טיפולים תרמים מנרלים
2. בריכות מים חמים
3. פארק אוברלה עם ילדים
4. קורפארק אוברלה
5. דרכי הגעה

בריכות מים חמים (Copyrights entnehmen Sie bitte dem jeweiligen Fotobereich)
בריכות מים חמים (Copyrights entnehmen Sie bitte dem jeweiligen Fotobereich)
מגוון טיפולים ופינוקים לגוף ולנפש

מי שנכנס לספא בפארק המים אוברלה יוצא כעבור מספר שעות כשהגוף שלו הוא "כמו חדש" והנפש מרוממת ושלווה -  כיאה לספא תרמי שהוכתר ב-2011 וב-2014 כטוב ביותר באירופה.

המגיעים למתחם הספא אוברלה ימצאו אופציות מגוונות, ביניהן מתחם סאונה באבן (שימו לב שנהוג להיכנס למתחמי הסאונה ללא בגדים אלא רק עם מגבת קטנה), מתקני ג'קוזי עם זרמים מפנקים לאזורי הגוף השונים, חדר כושר חדיש ומאובזר היטב ועוד. כמיטב המסורת המפנקת ניתן להזמין מסאג'ים, שיעצימו את ההנאה של הגוף עוד יותר.

בריכות מים חמים

ספא ופארק המים אוברלה מתאים לכל ימות השנה, כשרבים יטענו שהביקור בו הוא המפנק ביותר בחורף הוינאי הקר, ככה זה כשהבריכות מחוממות לטמפרטורה שתביא לכך שלא תרצו לצאת מהן, ושהטבילה תהיה נעימה הן בשעות היום והן בערב.

יש בספא אוברלה בריכות מקורות וחיצוניות כאחד, כשכל אחד המגיע למתחם המים יוכל לבחור את הבריכות האידיאליות עבורו. מי שמחפש הפתעות לדוגמא יוכל לטבול בבריכת החושך, חוויה שונה ממה שאנחנו רגילים להכיר. יתרון מרכזי הוא שחלק משמעותי מהבריכות מחובר ביניהן, כך שלא צריך בהכרח להוציא את הגוף מהמים כדי להתנייד בתוך המתחם.

גם לילדים יש מה לעשות - והרבה

חושבים שספא אינו מקום לקחת את הילדים? תחשבו שוב. פארק מים אוברלה מציע מתחם מצוין עבור הילדים. במתחם הילידם יש עשרות בריכות ומתקנים, המתאימים כמו כפפה ליד לילדים.

בנוסף בפארק המים אוברלה תמצאו בריכות פעוטות, בריכות עם מפלים, מנהרות, מגלשות מים, מקפצות ועוד. המתקנים האלה בטוחים לשימוש, מהנים וצפויים למשוך אליהם כל ילד באשר הוא וגם מבוגרים שרוצים לעשות משהו כיף עם הילד שלהם.

בנוסף לכך תמצאו במתחם הילדים שבפארק אוברלה חדרי משחקים ואפילו סדנאות. בזמן שההורים נהנים להם בסאונה הילדים יכולים לדוגמא להשתתף בסדנת ציור ואמנות, לקחת חלק במשחקי כדור קבוצתיים, לצפות בהצגות תיאטרון, לרקוד או ליהנות מכך שיציירו על הפנים שלהם. התכנית האמנותית לילדים פעילה משעות הצהריים ברוב ימות השבוע, ומשעות הבוקר בשבתות.

קורפארק אוברלה

המבקרים באוברלה פארק מים וספא יוכלו לצאת לסיור בקורפארק הסמוך. פארק עשיר בצמחיה, מעיינות מים, מזרקות, שבילי הליכה ואופניים.

איך מגיעים לפארק אוברלה ?

הדרך הקלה ביותר להגיע לפארק היא רכבת תחתית (U1) מתחנת כיכר סטפנוס (סטפנפלאץ) מגיעה ישירות לאוברלה.
ניתן גם להגיע ברכב פרטי (יש עלות לכל שעת חניה)

פעילויות מים לילדים (Copyrights entnehmen Sie bitte dem jeweiligen Fotobereich)
פעילויות מים לילדים (Copyrights entnehmen Sie bitte dem jeweiligen Fotobereich)
 

כתבות שאולי יעניינו אותך