המוזיאון הטכני של וינה - Technisches Museum

סיור מוחשי וחווייתי אחר ההתפתחות הטכנולוגיה

אם כלי תחבורה, מכונות, גלגלי שיניים, גלגלי מתכת גדולים, קפיצים ועוד שלל רכיבים הקשורים לטכנולוגיה מעניינים אתכם, המוזיאון הטכני של וינה (Technisches Museum) הוא אתר ביקור חובה עבורכם

מומלץ - הזמן מראש כרטיסים למוזיאון הטכני של וינה >>

הטכנולוגיה מהמאה ה-18 ועד היום

במוזיאון הטכני של וינה ניתן לעקוב באופן מוחשי וחווייתי אחר ההתפתחויות הטכנולוגיות המלוות את האנושות מן המאה ה- 18 ועד היום. המוזיאון מתפרש על פני שטח עצום של 22,000 מ"ר וכולל בתוכו מוצגים יוצאי דופן המראים את ההתפתחות הטכנולוגית במגוון תחומי חיים: חקלאות, תעשיה, תחבורה, ספורט, משחקים, מוזיקה ועוד.

במוזיאון הטכני ניתן לראות עד כמה תחום הטכנולוגיה הוא רחב ומגיע לכל תחום, החל מהדברים היומיומיים והקטנים ביותר ועד תחומים אדירים בעוצמתם המניעים את הכלכלה העולמית כמו טורבינות גדולות, תעשיה כבדה, קידוח משאבי טבע כמו גז, נפט ופחם.

חלק בלתי נפרד מהמוזיאון הטכני של וינה הוא מוזיאון הרכבת המציג קרונות ומנועי רכבת, וקטרים, כולל הקרון המלכותי בו נסעה המלכה אליזבת, אשתו של פרנץ יוזף.

מומלץ - הזמן מראש כרטיסים למוזיאון הטכני של וינה >>

TMW Mobilitaet - Copyright Klaus Pichler

אטרקציה לילדים - פסנתר קופצני ומחשבי ענק

המוזיאון הטכני משלב תערוכות .אינטראקטיביות ומוצגים המעוררים עניין רב גם אצל ילדים. עם המוצגים שאף ילד לא יוותר עליהם נמנים פסנתר שאפשר לקפוץ עליו, מחשבי ענק, המכונית הראשונה (שתעניין כמובן גם את המבוגרים) שהומצאה באוסטריה ב- 1864 על ידי יהודי בשם זיגפריד מרקוס.

במוזיאון הטכני גם תערוכות של כלי נגינה, תערוכה העוסקת בכל תחום המדיה, הספורט המוטורי ועוד שיהוו אטרקציה לילדים. המגוון הרחב של התערוכות והמוצגים שבמוזיאון הטכני והיותו אינטראקטיבי ברובו הופכת אותו לאטרקציה ומקום בילוי למספר שעות.

מנוחה בשטח פארק גוסטב יאגר- הפארק סביב המוזיאון

פארק גוסטב יאגר הוא פארק קטן ורגוע המקיף את המוזיאון הטכני של וינה. זהו מקום ירוק, רגוע ושלו לעשות בו הפסקה קטנה ממטלות היום או מן הטיול האינטנסיבי. אמנם הוא ממוקם במרכז העיר אך הוא אינו המוני וניתן לבלות בו ברוגע על הדשא, הספסלים ובצל העצים.

אתר אינטרנט: Technisches Museum

Power Muskelkraft oder Kraftwerk - Copyright Daniel Zupanc
Power Muskelkraft oder Kraftwerk - Copyright Daniel Zupanc
 

כתבות שאולי יעניינו אותך