סטפנס פלאץ - Stephansplatz

הכיכר והקתדרלה של סטפנוס הקדוש

סטפנס פלאץ (Stephansplatz) נחשבת לאחת הכיכרות המרכזית של וינה מבחינה גיאוגרפית. כיכר סטפן פלאץ קרוייה על שם הקתדרלה הגותית המפורסמת של סטפנוס הקדוש שממוקמת במרכז הכיכר. הקתדרלה ידועה כאחת הגבוהות ביותר בעולם. בקתדרלה תצפית נהדרת על העיר וינה

שמה של כיכר סטפנספלאץ  - קשור בלא מעט מאורעות היסטוריים חשובים של העיר וינה והיא מהווה מוקד משיכה לתיירים רבים המגיעים לביקור בעיר של כמה ימים. בדומה לכיכרות אחרות בווינה, גם סטפנס פלאץ יכולה להתאים לכל מי שרוצה לבלות את היום בישיבה בבתי קפה בוטיק ובקניות.
 

סיור בכירכרה ותצפית על העיר

סמוך לקתדרלת סטפנוס הקדוש תמצאו את הכירכרות הרתומות לסוסים והעגלונים החביבים שיציעו לכם סיור מרתק בין האתרים השונים בעיר העתיקה של וינה. גם בתי מלון יוקרתיים יש סביב הסטפן פלאץ כמו לדוגמא המלון המפורסם Do&Co Hotel, שבו בית קפה מסעדה המציעה תצפית מקסימה על הכיכר, המדרחוב והעיר העתיקה, ארמון איקביטייבל, בית האס, מדרחוב קרנטנר שטראסה ועוד.

תצפית מקתדרלת סטפנוס הקדוש

תחנת הרכבת סטפן פלאץ

בכיכר סטפנפלאץ גישה לתחנת הרכבת התחתית של וינה ה- U-Bahn . התחנה נמצאת בסמוך לקתדרלה ואי אפשר לא להתפעל מהמראה שנגלה לעין מיד עם היציאה מהתחנה לכיוון המדרחוב והכיכר, מה שהופך אותה גם ליעד נגיש מאד.

סטפנספלאץ

 

כתבות שאולי יעניינו אותך