פסטיבל האורות מסין - China Lights Festival in Vienna

פסטיבל האורות הנודד מסין מגיע לוינה

אם אתם מבקרים בעיר וינה במהלך חודש ספטמבר ותחילת אוקטובר (1.9.2016 – 9.10.2016) לא תוכלו לפספס את פסטיבל האורות מסין, פלא אמיתי של אורות, צבעים ומייצגים, ממש מול עיניכם.

בפעם הראשונה יוכלו השנה גם האוסטריים לחוות את פסטיבל הקסם, פסטיבל האורות המרהיב המגיע מסין. זהו פסטיבל נודד של אורות וצבעים, צורות, מבנים ושלל מראות מופלאים שימלאו את האי הנמצא במרכז נהר הדנובה שחוצה את העיר.

פסטיבל הקסם הנודד של סין מגיע לוינה
פסטיבל הקסם הנודד של סין מגיע לוינה
מבנים עצומים של אורות וצבעים

הפלא האמיתי הזה עושה את דרכו מסין הרחוקה לוינה. אלה מבנים עצומים בצורות מדהימות המחברות בין התרבות הסינית לתרבותה של אוסטריה: דרקונים עצומים בגודלם, מבנה שצורתו כצורת יער במבוק עם דובי פנדה מקפצים, קופים עצומים (ומתוקים), פגודות מרהיבות שלוקחות אתכם הישר אל לב ליבו של המזרח הרחוק, וזאת לצד בית האופרה של וינה שנבנה בצורה מדויקת, ומבנים הכוללים גם דמויות אוסטריות חשובות כמו המלחין יוהאן שטראוס.

מבמבוק ומשי

כל המבנים הקסומים הללו נבנו משילוב של חומרים: משי, במבוק ופלדה. הם נעשו בעבודת יד וכל אחד מהם, המגיע גם לגובה של 20 מ' הוא יצירת אמנות מדהימה. עשרות אלפי נורות לד בשלל צבעים הופכות את היצירות האלו לחוויה עוצמתית אשר קשה להאמין שנוצרה על ידי בני אדם ושלא מדובר כאן במשהו שמימי.

מקדש השלום של בייג'ין לצד בית האופרה של וינה, כששניהם בנויים לפרטי פרטים, מקושטים ומעוטרים בקישוטים ופסלים העשויים כולם בחיתוכים עדינים של משי ובמבוק יוצרים מראה שמעורר התפעלות בקרב כל המגיעים לפסטיבל מלא האנרגיות הזה.

לחוות את סין בלב וינה

מלבד המבנים היפהפיים, זהו פסטיבל אקטיבי המלא בפעילויות ובאטרקציות. כך תוכלו לחוות את סין באופן מושלם. באזורי היצירה יוכלו הילדים (וגם אתם) להכיר את אמנות חיתוך הנייר האופיינית והמיוחדת כל כך לסין.

תוכלו להכין בעצמכם פנסי נייר יפהפיים. בנוסף תישמע מוזיקה סינית ויהיו לאורך כל ימי הפסטיבל מופעי ריקודים, אקרובטיקה ולהטוטים מדהימים וכל זאת על רקע המבנים המוארים והססגוניים.

פסטיבל האורות מסין זה המקום לטעום גם ממטעמיה של סין, כולל מגוון מאכלים שאינם מוכרים לנו מן המסעדות הסיניות המערביות אלא אוכל אותנטי ומסורתי.

פסטיבל הקסם של סין הוא קרנבל אמיתי. פסלי אישים, מבנים מרהיבים, בעלי חיים, ואביזרים כמו קומקומי תה סיניים או כובעים עומדים זה לצד זה ומאירים את האי בקשת של צבעים.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך